Klachten over onze dienstverlening of producten.

U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij uitgebreid met u de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking besproken hebben, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht.

Deze pagina legt uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over een geleverde verstrekking.

Indien wij een ‘ontevredenheid’ van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen conform de Wet Klantrecht Cliënten Zorgsector.

De procedure is als volgt:

  1. Teneinde uw klacht in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u het ‘klachtenformulier’ in te vullen en dit naar ons toe te sturen ter attentie van dhr. Pouwels. Wij zullen binnen 5 werkdagen reageren op uw klacht en er alles aan doen om samen met u de juiste oplossing te vinden.
  2. Mocht de klacht niet oplosbaar blijken dan kan het ‘klachtenformulier’ op uw verzoek als klacht worden voorgelegd bij de klachtencommissie NVOS. Deze is bereikbaar via:

Klachtcommissie Orthopedische en Medische Hulpmiddelen
Postbus 120, 3760 AC Soest
Tel: (035) 603 79 64
E-mail: klachten@nvos-orthobanda.nl